petak, 7. travnja 2017.

drvo i metal se vole

Ako ovaj vikend idete negdje u prirodu, na vikendicu ili ako vam je ostalo od zime nekih drva za prepilit u dvorištu onda je ovo DIY za vas :)

Kada sam prošlo ljeto uređivala stan imala sam svakakvih ideja kakav noćni ormarić napraviti ali budući da je taman tada opalilo neko nevrijeme koje je porušilo drveće po gradu, moje trojbe su bile riješene.


Sve što sam trebala je motona pila, ikein stolac po 30 kn koji sam već imala i prozirni mat lak za drvo.
Tata je pilio a ja sam četkicom čistila svaki nabor od prljavštine i bojala. Budući da je kora neravna bitno je da lak tapkate četkom unutra u te utore da sve bude prekriveno. Možete napraviti i varijantu golog drveta bez kore tako što ćete ju oguliti ali meni se ova nekako više uklapala u priču.

Ukoliko se ne želite gongati sa lakom, predlažem vam da izađete van na svjež zrak i obavite to izvan svoja četiri zida.


Nakon što se lak osuši, sastavite cijeli stolac i od dolje ga prišarafite za drvo. Super je što stolac već ima gore rupe pa je bitno samo da uzmete neke veće podloške od tih rupa na stolcu. Ja svoj nisam ni prišarafila jer je drvo dovoljno teško da ne mrda nigdje ali ukoliko imate djecu bolje prišarafite da ne bi bilo naslova po novinama napravila sama stolić a ono što je uslijedilo šokiralo je cijeli svijet.



Budući da su debla vlažna iznutra trebalo bi ih ostaviti da se suše na nekom suhom mjestu ali ne ih direktno izložiti suncu jer onda se brže suše ali pucaju. Kada već imate motorku i deblo za piliti, nacaparite odmah par komada jer prilikom sušenja neki komadi će vam sigurno popucati.

Postoji i neka varijanta sa kuhanjem drveta da brže izađu ti đusevi iz njega ali budući da mi je najveći lonac onaj za sarmu u kojeg ne stane komad drveta, nisam dalje slušala savjete šta i kako sa kuhanim drvetom. Ali kome se pored čobanca ovaj vikend kuha drvo neka čekira na netu šta kažu mudri ljudi.

U nastavku vam prilažem par fotki sa jučerašnjeg photosessiona sa stolićem po stanu nakon kojeg sam zaključila da mi definitivno treba još jedan, da se nađe.







Uživajte u vikendu
xx

Nema komentara:

Objavi komentar